Alicja Rubczak

tylko teatr, nie tylko dla dzieci

REMANENT LUB WAKACYJNE PORZĄDKI 09/07/2012

Filed under: Uncategorized — Alicja Morawska-Rubczak @ 09:37

Nadszedł czas spojrzeć prawdzie w oczy :) Trochę się tu zakurzyło, namieszało, chwilami nawet nudnawo chyba jest. Mijając sezon był absolutnie szalony – sporo jeżdżenia, oglądania, pracy przy rozmaitych projektach w różnych krajach… i to wciąż trwa! Obejrzałam w tym sezonie kilkadziesiąt przedstawień dla dzieci, byłam na kilkunastu festiwalach, mieszkałam w Danii i w Polsce. Istne szaleństwo! Do tego zdarzyła się również rzecz niezwykła – zrealizowałam najnajowy spektakl w Teatrze Baj, co uznaję za najbardziej niesamowite i cenne wydarzenie mijającego sezonu. Wyszła moja książka… Pisałam zatem również sporo, ale raczej w magazynach branżowych niż tutaj. Pośród tyyylu aktywności trochę zabrakło czasu na regularne recenzowanie tego, co miałam okazję zobaczyć… i to właśnie ma się zmienić! Takie wakacyjne, mocno postanowienie!!!

Trzeba zatem wszystko tutaj posprzątać, poukładać, nadać nowy porządek myślom i wpisom. Zamierzamy z blogiem się trochę zmienić. Wyczyścić i zdecydowanie bardziej zaktywizować. Za mało tu recenzji, za dużo paplaniny.

W tym tygodniu wraz z Teatrem Atofri wyruszamy w teatralną podróż do Japonii. Będziemy tam ponad 3 tygodnie, Atofri zagra blisko 15 przedstawień. Zamknięciem naszej podróży będzie tygodniowy pobyt na Okinawie, gdzie weźmiemy udział w festiwalu Kijimuna Festa, który w tym roku połączony jest również ze Światowym Spotkaniem Stowarzyszenia ASSITEJ. To właśnie po powrocie z tej podróży chciałabym otworzyć nowy rozdział w moim blogowaniu i przedstawić Wam nową odsłonę tego bloga.

Możecie zatem już w wyglądać tego, co zdarzy się tutaj w ciągu miesiąca. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, tymczasem bardzo chętnie przeczytam Wasze opinie na temat tego, co by się na tym blogu przydało, co się sprawdza, a co uważacie za zbędne?

Miłych wakacji!!!

 

2 Responses to “REMANENT LUB WAKACYJNE PORZĄDKI”

  1. Kapitan Hak Says:

    i cisza, bez zmian…

  2. widzę, że w twoim życiu wiele się dzieje, no ale to chyba dobrze co nie :) fajnie, e prowadzisz ciekawe życie


Skomentuj

